De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

Contact met Joos

Aan allen,

Vandaag heb ik contact gehad met Joos via e-mail.

Over slaapplaatsen, vervoer, bagage en internet verbinding.

Wat betreft die verdeling tussen huise, het ek (Joos) en Marian al tentatief gedink.

Er is een voorstel gedaan maar het is voor vier personen nog even niet duidelijk waar ze blijven bij het tentatieve gedink. Dus we houden jullie nog even in spanning en dan komt het natuurlijk in het Sud Africaans op de weblog. Er worden desnoods caravans en tenten aangesleept om het helemaal rond te krijgen

Het vervoer.

Ek (Joos) probeer 'n 24 seater bus te leen vir vervoer na die wildtuin. Andre en Sonette sal dan met JW's auto met die klein kinders en my double cab Isuzu 4x4 met sleepwaentjie vir bagasie

Bagage

Het is handig om in je koffer een opvouwbare tas of iets dergelijks mee te nemen voor als je naar de Wildtuin gaat en voor het klein gezelschap dat later naar St. Lucia gaat.. Koffers passen eenvoudig niet.

Ja en natuurlijk die kleinste bagasie tas (sag en geen koffers) moontlik vir klere !!!, aldus Joos

Internet

Wat betref die Internet konneksie, waar Joos gaan is altijd Internet :). Ek sal 'n Wifi gateway saam neem wat GSM/3G gebruik aan Internet. Daar is redelik GSM dekking in die wildtuin by meeste van die kampe en sal ons Internet kry, maar die bandwidth mag dalk aan die lae kant wees. maar sal beter as niks wees.

Commentaar

Hoor graag van jullie of dit goed klink en reg is met jullie, aldus Joos

Waarbij er voor de verdeling nog een nieuw voorstel komt.

Met vriendelijke groet,

Joos en Bert

Jordi

Hee we gaan op vakantie hoor!!! Dan heb je geen internet of computer nodig.

WILLEM

WEG MET DIE INTERNET / STRENG VERBODEN

Bert

Ik begrijp dat Jordi en Willem hun stukjes voor het weblog gewoon op papier zetten.

Joos

Die auto's kan gerieflik 8-10 persone vervoer, maar die idee is om die bus in die wildtuin ook te gebruik, daar is geen ander opsie, maar die auto's kan gebruik word as daar 'n klein groepie in 'n ander rigting wil gaan.

Joos

DIe vervoer in die wildtuin sal ons daagliks reel. Ons het na baie opsies gekyk vir vervoer. Die koste vir auto huur is net eenvoudig te duur vir 8 autos of 4 mini-busse. Tot dusver kan ek die 24 sitplek bus leen kosteloos met chauffeur. Ons sal alleen vir die brandstof betaal. Ek wag nog vir finale bevestiging.