De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

Bachelors

Aan allen,

Zoals jullie weten zijn Jordi en Jessica onlangs afgestudeerd aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Vroeger kreeg je gewoon een HBO-diprloma Laboratoriumtechniek maar ja tegenwoordig heet dat Bachelor of Applied Science. Nou daar snap ik helemaal niks meer van want volgens mijn woordenboek betekent bachelor: vrijgezel. En dat gaat al helemaal niet op voor Jordi en Jessica. Dus begrijp jij het nog. Maar ja met zo'n titel moeten we ze wel met alle egards behandelen. Dus we hebben het vanaf nu over meneer de bachelor en mevrouw de bachelora. En ja het is dan wel de vraag of we zo'n stel 'vrijgezellen' wel moeten laten slapen in een caravan. Ik denk dat dit gevoelig ligt bij dit intellectuele stel. Dus ik stel voor dat we daar een dispuut over houden en ik heb begrepen dat Maartje daar wel de nodige ervaring mee heeft. Dus ik wil haar vragen om het voortouw te nemen om het een en ander tot een oplossing te brengen.

Met vriendelijke groet,

Bert Boshoven

P.S. Er zijn wel aardige foto's genomen van de 'diploma-uitreiking van Jordi en Jessica. Ik za er een paar op het weblog zetten (zie onder de links HBO-diplomering Jordi en Jessica). Als je daarbij dan drukt op diavoorstelling dan krijg je de foto's te zien.

Reacties

Reacties

Jordi

Lijkt mij een goed idee om even te disputeren over mijn/onze PRIVACY!!!!

Jessica

Haha!! Valt niks te disputeren, na studentenkamers is een caravan een paleis! Leuke foto's, trouwens.... Volgens mij heb je de beste uitgezocht ;P

Joos

Wat betref die Batchelors of Applied Science, die karavaan is luuks hoor en is goed genoeg vir een Master of Mathematical Science!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!