De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

Koornneef activiteiten #1

Aan alle Zuid-Afrika reizigers,

In deze nieuwe rubriek komen activiteiten te staan die we buiten het Krugerpark kunnen gaan doen. Het leuke is als iedereen laat weten wat hij/zij van deze activiteit vind en of je mee zou willen. Ook kun je opmerkingen of toevoegingen geven.

--------------------------------------NOG MAAR 7 MAANDEN-------------------------------------

Gold Reef City

In Johannesburg is een pretpark gebouwd op goud mijnen. Deze mijnen zijn ondergronds te bezoeken. Bovengronds is een pretpark gebouwd met achtbanen, wildwaterbanen en andere attracties. http://www.goldreefcity.co.za/theme_park/adventure_rides.asp

Apartheidsmuseum

Als je niet van pretparken houd is er naast Gold Reef City het Apartheidsmuseum waar de geschiedenis van de apartheid word verteld door middel van beeld en geluids fragmenten.

http://www.apartheidmuseum.org/index-flash.html


Laat weten wat je hier van vind. Dan kunnen we kijken wat we in de overige dagen gaan doen.

Wordt vervolgd.....

Jordi

Reacties

Reacties

Bert Boshoven

Helemaal goed Jord komt er weer wat leven in de brouwerij.

Jordi

èn je mening...

Marian Koornneef

HALLO JORDI,

EEN BEZOEK AAN DE ONDERGRONDSE MIJNEN LIJKT MIJ ERG BOEIEND. HET PRETPARK HOEFT VOOR MIJ NIET. MAAR MOGELIJK DAT MAARTJE EN bJ DAAR ANDERS OVER DENKEN. Heb ik nog niet kunnen bespreken.
Het apartheidsmuseukm zou ik ook willen bezoeken.Lijkt mij erg interessant.

Bert

Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor Marian.

marin

ik hoef niet persee weer daar heen, maar als ferdi graag wil..

Jordi

Ik zal eens kijken naar andere opties want ik hoef ook niet naar hetzelfde.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!