De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

De kogel is door de kerk - We gaan boeken !!!

Aan allen,

Na een levendig familieberaad op zondag 15 februari 2009 is de historische beslissing genomen dat we met z'n allen gaan boeken. Dus ook Willem, Karina, Michelle en Lizzy en daar zijn we met z'n allen heel erg blij mee.

Er zijn nog twee onzekerheden:

Jessica - weet nog niet wanneer haar tentamens vallen voor of na de Kerstvakantie.

Marian en Maartje nemen nog een derde week in overweging.

Beide beslissingen vallen deze week.

Het is belangrijk om deze week de formulieren op deze weblog in te voeren. Aanstaande vrijdag wordt de boeking in principe rond gemaakt.

Geld dient vanaf vrijdag gestort te worden op rekening van Bert Boshoven. 3403.46.965 onder de vermelding van Zuid Afrika-reis. UItgangspunt is vooralsnog het bedrag van 880 euro maal het aantal personen. Detaiinformatie volgt na de offerte van vrijdag 20 februari 2009.

Inzet is om via Amsterdam - London (Heathrow) - Johannesburg te vliegen op 16 of 17 december 2009 en de meesten gaan weer terug op 1 januari 2010.

Jordi en Jessica komen in pricipe pas op zaterdag 19 december 2009.

Margreet, Bert, Ferdi, Marinde, Jordi, Jessica en misschien Maartje en Marinde gaan in principe op 9 januari 2009 terug.

Belangrijke vraag voor Jan Willem: Hoe staat het met de boeking van de Wildtuin?

Met vriendelijke groet,

Bert Boshoven