De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

Dubbel feest voor Marinde

Aan allen,

Het is voor Marinde een heel feestelijke week. Vandaag 3 februari 2009 om 16.15 uur heeft ze de geheimhoudingsplicht uitgesproken, heeft ze haar diploma ondertekend en ontvangen en tenslotte niet onbelangrijk heeft Margreet bij Marinde de speld op haar rever geprikt. Dus hebben we er officieel weer een gediplomeerd verpleegkundige bij. Als we nu niet zonder zorgen naar Zuid Afrika kunnen dan weet ik het niet meer. We kunnen al bijna een half elftal samenstellen.

Maar ik zei al dubbel feest want Marinde wordt deze week namelijk op 6 februari 2009 21 jaar. Een afsluiting van periode wat haar betreft maar ook wat ons (Margreet en Bert) betreft. Van een eigenwijze puber is Marinde nu uitgegroeid tot een jong volwassen vrouw die precies weet wat ze wil. Nu nog de baan van haar dromen en het verhaal is deze maand voor Marinde kompleet.

Marinde viert op dus op zondag 8 februari 2008 een dubbel feest voor de familie. Iedereen van harte uitgenodigd. En Joos als je toevallig in de buurt bent dan ben je natuurlijk welkom !

Bert

marinde

het is voor iedereen de gewoonte om hun verjaardag na kerktijd te vieren. maar nog een keer even voor de duidelijkheid.. jullie zijn welkom vanaf 14 uur:P maar dat wisten jullie al:D

xxx