De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

'n Gelukkige nuwe jaar

Aan allen maar vooral an die familie in Sud Africa,

'n gelukkige nuwe jaar en dat 2009 een jaar mag worden dat we allemaal niet gauw zullen vergeten.

Bert

N.B. Dit is gelijk het startschot voor ons gezamenlijk project De Koornneefse Sud Africa reis.

theo en Jacolien

Allereerst de beste wensen en vooral een gezond 2009. We kijken er erg naar uit om naar Afrika te gaan echter er moet nog wel even flink dure euro's gespaard worden!!. Maar daar hebben we nog een klein jaartje voor.
Nog even iets over de aankomstdatum, wij willen eerder vertrekken en wel op 16 of 17 december de terugreis op 2 januari want de scholen beginnen weer volop 4 januari.

Marian Koornneef

Ook vanuit Gouda: alle goeds voor 2009 toegewenst.
De zin om naar Afrika te gaan is hier ook zeker aanwezig.
Ik zou ook graag 16 of 17 december willen vertrekken maar Maartje moet komende weken het tentamen programma 2009-2010 achter halen bij de universiteit.

Bert

Het vertrek op 16 of 17 december moet kunnen toch. Gaan Jordi en Maartje toch gewoon samen.