De-Koornneefse-Sud-Africa-reis.reismee.nl

De Koornneefse Sud Africa reis

Aan allen die betrokken zijn bij De Koornneefse Sud Africa reis.

Zo'n Reismee weblog wordt meestal gemaakt door een persoon maar bij dit weblog wil ik daarvan afwijken. Het wordt een weblog van ons allen. Natuurlijk om verslag te doen van de uiteindelijke reis eind 2009 en begin 2010 maar vooral om in de stemming te komen voor die reis en om alle voorbereidingen die nodig zijn voor de reis in beeld te krijgen en te brengen..

Historie

Het is uiteindelijk de schuld van Frukkie (Ferdi van den Berg) dat we met z'n allen naar Zuid Afrika gaan. Hij stelde voor om met z'n allen naar Zuid Afrika te gaan in 2010. Dat is maar deels gelukt want we gaan begin 2010 en niet tijdens het daadwerkelijke WK maar misschien is hij zo enthousiast dat hij terugkomt. Maar tot ieders verbazing werd die suggestie opgepakt. En werd er in huize Koornneef en later in huize Kloek en Louw enthousiast over gesproken. Er werd zelfs afgesproken om een stel verspieders vooruit te sturen. En dat gebeurde dan ook eind 2008 van 8 november t/m 28 november 2008 toen Jaap en Maartje naar Zuid Afrika zijn getogen om de mogelijkheden te bespreken. Ze kwamen hoe is het mogelijk zelfs nog enthousiaster terug. En nu moesten de plannen maar serieus ter hand genomen worden. Daar kwam natuurlijk nog wel de vrolijke gebeurtenis van die geboorte van die Sebastian tussendoor maar nu hebben we nog een persoon extra voor De Koornneefse Sud Africa reis. Eerst nog de Kerstdagen en de Jaarwisseling maar dan gaan we van start.

Bert

Joos. Hele leuke foto's van de verspieders en natuurlijk van jullie. Ik mis alleen de grote druiven.